گزارش کارگاه بازاریابی و فروش
اولین کارگاه آموزشی گروه توسعه مهر در پژوهشکده نتورک ایران با موضوعات : اصول و فنون مذاکره، مفاهیم پایه بازاریابی شبکه ای و تکنیکهای اجرایی بازاریابی و فروش در روز ۲۶ آذر ماه برگزر شد.
سخنرانی من در این همایش یک روزه در مورد تکنیک های فروش برای بازاریاب های شبکه ای بود.
رپرتاژ : به گزارش واحد خبری مجله بازاریابی شبکه ای این کارگاه تخصصی و آموزشی با استقبال گروه ها و لیدرهای شرکتهای مختلف در چند ساعت توانست رضایتمندی اکثریت شرکت کنندگان را نسبت به موضوعات و محتویات ارائه شده، جلب نماید.
این کارگاه با نواخته شدن سرود ملی کشورمان آغاز گردید.
ابتدا آقای مهندس عباس زاده به عنوان بنیانگذار گروه توسعه مهر ایراد سخن کرده و از دلایل و چشم انداز ایجاد گروه توسعه مهر و توانایی ها یا فرصت هایی که این گروه می تواند در اختیار مدیران ارشد و لیدرهای بازاریابی شبکه ای قرار دهد معرفی و توضیحاتی داشتند. ایشان فرمودند که پژوهشکده نتورک ایران به همت دلسوزان و کارشناسان بازاریابی شبکه ای ایجاد شده اما فقط ایجاد کننده بستری برای فعالان حوزه نتورک مارکتینگ در کشور است تا بتوانند فعالیت خود را با هم فکری و سلامت اجرایی پیش ببرند. ایشان اضافه کردند که ما در گروه توسعه مهر در تلاشیم زیر ساختهای قدرتمند و سامانه های هوشمندی برای نظم بخشیدن بیشتر به فعالیت افراد در این تجارت، ایجاد نمایم.
برای مطالعه گزارش کامل این رویداد به سایت مجله بازاریابی شبکه ای یا لینک زیر مراجعه کنید
http://nmls.ir/8368/marketing-and-sales-training-in-network-research-center-of-iran
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
۸ نشانه اثبات در مسیر موفقیت
بیزینس کوچ چه کاری انجام می دهد
انواع بیزینس کوچینگ
استفاده از زبان بدن برای فروش بهتر
ایده کسب و کار خانگی با درآمد عالی
تکنیک بازاریابی برای کمک به رقابت تان
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
سلام سایت خوبی دارید . به سایت ما سر بزنید.