استراتژی بازاریابی ، چگونه یک استراتژی کسب و کار موفق بنویسیم؟
استراتژی بازاریابی مناسب و حرفه ای بسیار حائز اهمیت است. بازاریابی موثر با یک استراتژی بازاریابی که آگاهانه نوشته شده است شروع می شود و ادامه می یابد.
یک استراتژی بازاریابی خوب به شما در تعیین اهداف پیش روی تان و نحوه شکل دهی به کسب و کار کمک می کند و مراحل مورد نیاز برای رسیدن به این اهداف را مشخص می کند.
در این جا می خواهیم شما را کمی با شالوده استراتژی نویسی برای بازاریابی آشنا کنیم. ممکن است که هم اکنون صاحب کسب و کاری هستید و در آن به موفقیت هایی رسیده باشید و یا خیر و یا حتی این که در حال راه اندازی کسب و کار خود هستید.
کسب درآمد آنلاین ، معرفی بهترین روش های درآمد زایی آنلاین
کسب درآمد آنلاین و معرفی ۶ تا از بهترین و ساده ترین روش ها در سال جدید، موضوع این مقاله آموزشی است.
اگر تا کنون به کسب درآمد از طریق اینترنت فکر نکرده اید و یا در این راه موفق نبوده اید این مقاله به راحتی به شما می تواند روش هایی را پیشنهاد دهد که به خوبی کاربردی هستند.
حل خلاقانه مسائل و مشکلات دور از انتظار نیست! (تقویت مهارت های ذهنی)
در ادامه سلسله مطالبی که به صورت خلاصه و انتخاب شده از کتاب (how to improve your mind) نوشته اندرو رایت برای شما مخاطبان تدبیر فردا تدوین کردیم می رسیم به مبحث، حل خلاقانه مسائل .
دانلود رایگان- با ۵۰ میلیون تومان چکار می توان کرد؟
این سوال را در اینستاگرام پرسیدم. هرکسی پیشنهادی…
دوره پاندول ثروت – جلسه بیست و سوم
سلام به جلسه بیست و سوم از دوره…
دوره پاندول ثروت – جلسه بیست و دوم
سلام به جلسه بیست و دوم از دوره…
زندگی نامه ریچارد برانسون ، کار آفرین انگلیسی و موسس شرکت ویرجین
زندگی نامه ریچارد برانسون ، از جمله آموزنده…
بازاریابی ایده ، چگونه ایده های خود را بازاریابی کنیم و به فروش برسانیم؟
بازاریابی ایده و این که بدانیم چگونه ایده های هایمان را جامه عمل بپوشانیم و درآمد زایی کنیم به تنهایی دانش مهمی است و می تواند شما را از دیگر افراد خلاق و ایده پرداز متمایز کند.
بسیاری هستند که ایده های ناب و دست اول دارند و در کل ذهن خلاقی دارند ولی متاسفانه هیچ آگاهی و اطلاعی ندارند که چگئنه می توانند این ایده ها را تحقق ببخشند و در مسیر درست گام بردارند.
در نتیجه ایده های شان یا اغلب توسط دیگر افراد کشف و اجرایی می شود یا این که بعد از گذشت مدتی به راحتی به فراموشی سپرده می شود. در صورتی که با اجرایی شدن این ایده ها ممکن بود بسیاری کسب و کار دیگر نیز رونق بگیرد و خود فرد صاحب ایده تبدیل به شخصیت موفق و تاثیر گذاری شود.
انواع مشتریان که ممکن است در کسب و کار با آن ها مواجه شوید
انواع مشتریان ، اگر در حال حاضر مدتی از کسب و کار شما می گذرد و توانسته اید تا حدی در فروش محصولات و خدمات خود موفق باشید قطعا هنگام برخورد ومواجه با مشتریان به متفاوت بودن نوع رفتار آن ها نسبت به خرید محصولات و خدمات خدمات خود دقت کرده اید.
مخصوصا زمانی که محوصلات و خدمات جدید و نوآورانه ای ارائه می دهید حتما دقت کردید که رفتار و دیدگاه های همه مشتریان پیشین و مشتریان جدید که به جمع آن ها اضافه می شوند یکسان نیست.