جستجو به دنبال الماس های بازاریابی شبکه ای
جستجو به دنبال الماس های بازاریابی شبکه ای
بیاموزید چگونه علاقه را تشخیص دهید و افرادی را جذب کنید که بزرگترین فروشنده تان بشوند.
اگر با پردرآمدترین اشخاص در بازاریابی شبکه ای صحبت کنید ، همگی آن ها خواهند گفت که جستجو کلید موفقیت است. درست همانند جستجوی الماس : الماس ها بسیار با ارزش هستند ، بنابراین مجبور نیستید برای ثروتمند شدن تعداد بسیار زیادی از آن ها را بیابید . در بازاریابی شبکه ای، هم همینطور است — تنها کاری که باید انجام دهید یافتن تعداد اندکی الماس واقعی ، و زنده است . خب چطور این کار را انجام میدهید؟
اوّل ، بیاید بررسی کنیم الماس بازاریابی شبکه ای چه شکلی است . اغلب اوقات ، آن ها شما را غافلگیر می کنند . دوست من کُلِت یک مادر مجرد با پنج فرزند بود . تحصیلاتی بیشتر ازدبیرستان نداشت ، به عنوان یک منشی نیمه وقت می کرد و یک کوه قرض داشت . در ظاهر، کلت مثل یک الماس به نظر نمی رسید ، ولیکن او دلیل بزرگی برای موفقیت داشت – او تنها پشتیبان پنج فرزندش بود . نخستین ویژگی یک الماس هدف بزرگ است ، یا یک ” چرا “.
امروز، کلت بالاترین درآمد را در شرکت بازاریابی که نماینده آن است را داراست . فراتر از ” چرا ” ی بزرگ ، الماس هایی مانند کلت فرصت آموزش دادن هم دارند ،آن ها اوقات روزانه را برای تجارت شان برنامه ریزی می کنند ،آنان مثبت وخوش بین هستند ، و از اینکه تجارت صحیح را یافته اند سپاس گذار هستند .
اگر به بازاریابی شبکه ای علاقمند هستید، نگاهی به دوره آنلاین نتورکر ثروتمند بیندازید
اکنون بگذارید در مورد اینکه شما چگونه آن الماس ها را بیابید بحث کنیم . ممکن است شما درست در حیاط پشتی تان الماس داشته باشید . آن ها می توانند والدین ، فرزندان ، سایر اقوام ، دوستان ، همکاران ، کشیش ، حسابدار، وکیل مدافع ، ارایشگر وسایرین باشند . این ها همچنین افرادی هستند که بازار گرم شما را می سازند ( افرادی که میشناسید و شما را می شناسند ).
طبق معمول ، وقتی که به یک شرکت بازاریابی شبکه ای می پیوندید ، لیستی از همه افرادی که میشناسید تهیّه می کنید و شروع به برقراری تماس با آنها در مورد کسب و کارتان می کنید . متأسفانه ، این کار اغلب فاجعه به بار می آورد ، زیرا به عنوان یک نتورکر جدید احتمالاٌ شما آمادگی رسیدگی به سوالات و ایرادات مشتریانتان را ندارید . هرچند ، اگر آماده باشید و بدانید چگونه جستجو کنید ، میتوانید به بازار گرمتان برسید .
بجای زنگ زدن به افرادی که میشناسید وگفتن همه چیزبه آن ها در مورد شرکت تان ، زمان صرف کنید و درمورد زندگی آن ها کسب اطلاع کنید . ازکلمه فرم استفاده کنید- – که خانواده ، شغل ، سرگرمی و پول را شامل میشود . درگفتگویتان ، از آنان سوالاتی بپرسید در مورد اوقات با خانواده ، چه طور پیش رفتن شغل یا تجارت شان ، اینکه چه تعطیلاتی را برنامه ریزی کرده اند و چگونه خود را برای آینده مالی شان آماده می کنند .
همانطور که این سوالات را می پرسید به نقاطی توجه کنید که استرس ایجاد میکنند — ساعت های متمادی کار کردن ، صرف نکردن زمان کافی با خانواده ،امکان تعلیق از کار ، نبود زمان و هزینه برای مسافرت ، نبود پس انداز یا پول اضافی برای سرمایه گذاری ، و غیره . از آن نقاط یادداشت تهیه کنید .هنگامی که دو یا سه منطقه استرس زا را یادداشت کردید ، زمان معرفی مفهوم تجارت شماست با سوالی مانند : ” تو نقاط متعددی داری که بنظر می رسد استرس ایجاد می کنند ( به هرکدام بطور خلاصه اشاره کنید ) ، و من از خودم می پرسم آیا آماده در نظرگرفتن یک راه حل ممکن هستی؟ ” چنانچه شخص با نظر موافق پاسخ داد ، آنگاه اطلاعاتی ارائه دهید راجع به تجارت تان و اینکه چگونه راه حلی برای استرس آن ها خواهد بود .
آنسوی بازار گرم شما ، جهانی سرتاسر پر از الماس بازاریابی شبکه ای وجود دارد . تنها کاری که شما بایستی انجام دهید این است که درمیان خاک و گل بگردید و آن ها را بیابید . حتی اگر آن ها شما را بیابند بهتر خواهد بود . این کار بازاریابی جذب نامیده می شود . ژست یک آدم صاحب نظر را بگیرید ، مشتریانی بسیار خوب به شما مراجعه می کنند . یکی از بهترین برنامه های آموزشی در بازاریابی جذب پشتیبانی مغناطیسی نامیده می شود .این برنامه به شما آموزش خواهد داد چگونه ژست بگیرید تا مشتریان درجه یک جذب کنید.
روش بسیار خوب دیگری برای یافتن الماس بازاریابی شبکه ای از طریق راهنمایی های کسب شده است . شرکت هایی وجود دارند که تبلیغات را برای شما انجام می دهند ، و برخی حتّی مراحل اماده سازی برای کسب صلاحیت را برایتان انجام میدهند . شما با افرادی کار خواهید کرد که از قبل علاقمند به گرداندن یک تجارت خانگی هستند ،بنابراین تمام آنچه که بایستی انجام دهید معرفی شرکت تان است . بیشتر شرکت های پیشتاز برای شما متونی فراهم می کنند ، و برخی حتّی آموزش تلفنی در اختیار می گذارند . یک نقطه برای شروع جستجو ، رسانه های نوین است.
تعدادی از برترین بازاریابان شبکه ای شبکه های عظیمشان را از طریق تبلیغات ساخته اند . آنها آگهی های کوچکی در روزنامه ،مجلات تجاری و در اینترنت قرار می دهند . آگهی تعداد اندکی از مزایای یک تجارت بازاریابی شبکه ای را مطرح می کنند — رییستان را اخراج کنید ، استقلال مالی و زمانی ، مسافرت ، مزایای عالی مالیاتی – سپس پاسخ دهنده را به تماس و گوش فرادادن به یک پیغام ضبط شده یا بازدید از یک وب سایت هدایت می کنند . پیغام و سایت به برانگیختن کنجکاوی ادامه می دهند ، تا جایی که مشتری سراغ مرحله بعد می رود — یک تماس تلفنی به شما .
روش های بسیار، بسیار زیادی برای جستجو وجود دارد . وقت بگذارید و با پردرآمدترین افراد در شرکت تان درباره نحوه ی جستجویشان گفتگو کنید . کتاب بخوانید ، به سی دی ها گوش کنید ، و در کنفرانس های تلفنی و اینترنتی شرکت کنید . برای جذب اطّلاعات در مورد جستجو کردن مانند اسفنج شوید . تصمیم بگیرید چه روش هایی بیشترازهمه مناسب شما و زندگی شما خواهد بود ، و آن ها را هر روز به کارگیرید . اگر پیوسته و مجدّانه کار کنید ، شما به زودی شبکه ای پر از الماس خواهید داشت .
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.