چگونه از مشتریان کم پول زیادی به دست آوریم؟

چگونه از مشتریان کم پول زیادی به دست آوریم؟
اگر مخاطبان گسترده ندارید، این بدان معنی نیست که نمیتواند پول درآورید.
کلاه های حرفهای زیادی سرم میکنم، اما یکی از محبوبترین روشها برای کار با مشتریان کمک به آنها برای ایجاد پول از مشتریانشان است. و، در حالی که با برخی از بزرگترین برندهای جهان کار میکنم، رضایت شخصی بسیاری از مشتریان کوچکتر دارم—مشتریانی که به آنها کمک کردهام میلیونها دلار از پایههای مشتری کوچک و جاویژه درآورند.
بنابرین، چگونه به موفقیت شش یا هفت رقمی میرسید؟ در اینجا چند مورد از رازهایم را بیان کردهام.
حساب کنید.
چند مشتری فعال دارید؟ برای مثال، برای هر صد مشتری، هر ۱۰۰ دلار ارزش محصول یا خدماتی که در هر سال میفروشید سود خالص شش رقم خواهد بود و هر ۱۰۰۰ دلار فروش برای شما میلیونها دلار درآمد در سال خواهد داشت.
اکنون، ممکن است به نظر خیلی برسد، اما ۱۰۰۰ دلار در سال کمتر از ۱۰۰ دلار در ماه یا ۲۵ دلار در هفته است، بنابراین بر روی این موضوع کار کنید که چندبار به مشتری متوسطتان نیاز دارید. این موضوع به شما کمک میکند تا بر روی تاکتیکها و استراتژی کسبوکارتان متمرکز شوید.
ممکن است خدمات یا محصولات گران یا پایه مشتری کمتر داشته باشید، اما حساب کردن به شما شاخصی مناسب برای کار میدهد.
پیشنهادتان را سفارشی سازی کنید.
زمانی که فهمیدید چقدر و چندبار نیاز به خرید مشتریتان دارید، مطمئن شوید محصولات یا خدمات کافی برای مشتریانتان دارید تا به این اعداد هدف برسید. اگر نداشتید، یا اگر میخواهید اعدادتان را افزایش دهید، به محصولات یا خدمات کمکی فکر کنید که میتوانید همراه با محصولات فعلی بفروشید یا آیا چیزی میتوانید به پیشنهادات کلیتان بیفزایید.
در ادامه، خلاق باشید (بخش جالب). پیشنهادات ویژه محدود باری مشتریانتان ایجاد کنید. میتوانید اقلام یا خدمات انحصاری، معاملههای ویژه یا محصولات خاص داشته باشید که برای زمانی محدود یا حتی توسط لاتاری در دسترس هستند.
یا، به مشوقی برای خریدها با مبلغی ویژه فکر کنید. شرکتم به تازگی ابتکار مشتری سال به سال را با پیشنهاد مشوق هدیه ویژه دوبرابر کرده است که تنها زمانی در دسترس بود که تمام اقلام را در یک مجموعه میخریدید—این کار روشی عالی برای همکاری با برندها یا فراهمکنندههای خدمات دیگر است که مشتریان یکسان را با محصولات و خدمات عالی هدف قرار دادهاند.
علاوه بر این، تشویق برای خرید را بررسی کنید، آنلاین میفروشید یا فروش شخصی دارید. تاکتیک «چیپس با آن میل دارید» که مکدونالد در هر حوزهای بسیار محبوب کرد.
شکافها را با محتوای فوقالعاده پر کنید.
دلیلی که شرکتم موفقیت بسیار زیاد در رابطه با مشتریانم داشت این است که ما از مشتریان درخواست پول یا خرید نمیکنیم، بلکه محتوای جالب برای آنها فراهم میکنیم. این موضوع مشتریان را بیشتر مشتاق شرکت و محصولاتش میکند، آنها مشتاق باز کردن ایمیلها و تعامل در رسانههای اجتماعی هستند. به این ترتیب، وقتی پیشنهادات مطرح میشوند، احساس اسپم ندارند.
بسته به نوع کسبوکار، میتوانید هرچیزی را از رویدادهای تحصیلی آفلاین و/یا آنلاین برای نگاههای دزدانه پشت صحنه، برای محتوای ویدیویی با نمایش مدیران ارشد شرکت یا طراحان محصول یا حتی تاثیرگذاران مرتبط یا افراد مشهور فراهم کنید. موضوع اصلی افزودن به تجربه مشتریانتان و تفکر درباره آنچه میخواهند بدانند است (بیش از اینکه صرفاً کدام داستان را میخواهید مطرح کنید یا کدام محصول را میخواهید بفروشید).
به آنها یادآوری کنید.
خواه یادآوری ایمیل خودکار، تماس تلفنی، متن یا خدمات اشتراکی است، گاهی اوقات کسب اطلاعات بیشتر از مشتریانتان به آسانی یادآوری برای درخواست و درخواست دوباره است.
برای مثال، اگر پیشنهاد محدود زمانی دارید، اجازه بدهید آنها متوجه شوند، اما اگر آنها خرید نکردهاند، به آنها دوباره در نیمه راه توسط پیشنهاد یادآوری کنید و دوباره وقتی نزدیک به انقضاء زمانی است یادآوری کنید.
اگر خدمات تمیزکاری خانگی دارید و مشتریانتان میتوانند از خدماتتان یک بار در ماه استفاده کنند، اما آنها به روند شش هفته گرایش دارند، با آنها سریعتر تماس بگیرید تا بیشتر رزرو کنند یا آنها را در تقویم ماهانه برای تنظیم زمان قرار دهید.
ارجاع را آسان کنید.
در حالی که میتوانید میلیونها از مشتریان فعلیتان به صورت مستقیم کسب کنید، آنها نیز میتوانند منبع عمده رشد برای کسب مشتریان جدید باشند. از آنجایی که مردم تمایل دارند به صورت شخصی و حرفهای با کسانی ارتباط داشته باشند که شبیه خودشان هستند، داشتن انگیزه ارجاع قوی میتواند برگ برنده قوی برای کسبوکارتان باشد.
در حالی که برخی صنایع مقرراتی پیرامون این موضوع دارند، بسیاری قادر به دنبال کردن تقدم اوبر، دراپباکس، ایت پورلی (که در آن سرمایهگذار هستم)، ارین کاندرن دیزاین و سایرین دارند که کسبوکارشان را با پیشنهاد مشوقی برای اشتراکگذاری محصولات و خدماتشان به مشتریان فعلی و مشتریان جدید ساختهاند.
ارجاعها را آسان و ساده کنید تا اجرا و پاداش دادن ارزنده باشد. ارجاع مستقیم درخواست کنید تا مشتریان فعلی را ترغیب کنید به شما کمک کنند پایه طرفداران پرسروصدایتان را بسازند.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.