رشد کسب و کار با غلبه کردن بر ترس

رشد کسب و کار با غلبه کردن بر ترس همراه است. شما برای اینکه بتوانید به بهترین های ذهن خود دست پیدا کنید باید ریسک و ترس را از خود دور کنید و به صورت مصمم و مطمعن کارتون را انجام دهید. همه ما می داینم که کارآفرین شدن یک کار سخت می باشد و بسیاری از کارآفرینان با شکست رو به رو می شوند، اما شما نباید اجازه دهید که احساستون شما را از کار کردن دلسرد کند.
در این مطلب از کاریزما سه ترس را قرار داده ایم که می توانند کسب و کار شما را از رشد و توسعه باز دارد. که میتونید با بررسی کردن راه هایی را برای غلبه کردن بر انها پیدا کنید.
۳ ترس که مانع رشد کسب و کار می شود
در مواقع بسیاری با روشن کردن تلویزیون و گوش دادن به اخبار ممکن است شما شکست هایی را از کسب و کار کارآفرینان بشنوید. درک این بسیار آسان است که اقتصاد چگونه بهبود می یابد و کسب و کار را همانند لقمه ای چرب می بلعد. اما کارآفرینان فقط این داستان ها را گوش داده و تلویزیون را خاموش می کنند.
ما می توانیم به اطراف نگاه کنیم و فرصت بیشتری را برای رشد کسب و کار در مقایسه با هر زمانی در تاریخ ببینیم. اینترنت به تنهایی به ۲٫۵ میلیارد مشتری که هر روز آنلاین هستند رهبری داشته است. این به معنای رسیدن به تمامی آنها نیست، اما این میتونه فرصت بسیار سرسام اور و شگفت انگیزی برای رشد کسب و کار باشد.
در برخی از مواقع متوجه می شویم که بسیار از خبرهای شکست کارآفرینان اشتباه می باشد اما باز هم تمام ترس های ما را از بین نمی برد. چون به صورت ذاتی و عمیقا هر کارآفرینی از چیزی میترسد. این می تواند باعث محدود کردن باورها شود، اما اگر کسب و کار ما در حال رسیدن به سطح بعدی باشد، باید ترس هایمان را از بین ببریم.

۱٫ اگر قیمت ها را افزایش دهیم، رشد کسب و کار را از دست می دهیم.
آنچه که برای محصولات و خدمات ما هزینه می شود کار مداوم در حال انجام است. تنها راهی که میتونید برای فهمیدن درست عمل کردن کاری بدانید آزمایش است. با این حال، تعداد زیادی از ما وجود دارند که حتی به مرحله آزمایش نمی رسند چرا که ما می ترسیم شکست بخوریم.
شما ممکن است براساس رقبای خود قیمت دهید، یا آنچه متخصصین ارائه داده اند را انجام دهید، اما هیچ وقت براساس هزینه ای که ارائه می دهید، به انتخاب قیمت درست نمی پردازید. اگر ما یک سرویس با ارزش ارائه دهیم، نباید هرگز از قیمت منصفانه و سودآور در هر زمانی هراس داشته باشیم.
زمان تنها چیزی است که هرگز جبران نمی شود، و همین زمان بالاترین قیمت برای رشد کسب و کار شما است. در مواقعی ممکن است برخی از موقعیت ها را برای رشد کسب و کار از دست بدهید، اما زمانی که شما زمان را برای دلار صرف می کنید، انتخاب صحیح این است که شغل خودتون را حفظ کنید و چند اعتراض کننده را از دست بدهید. پس از آن قادر خواهید بود به کسانی که واقعا از ارائه شما خوشنود هستند، خدمت کنید.
۲٫ اگر ما روی یک موفقیت تمرکز کنیم، رهبری را از دست می دهیم.
تا هر زمانی که کسب و کاری را داریم، عبارت “نیاز به موفقیت” را شنیده ایم، در حالی که فکر نمی کنم شما تا جایی که ممکن است تمرکز بیشتری روی کارتون داشته باشید، توجه داشته باشید در تمرکز بر روی یک گروه خاص از افراد یا صنعت، ارزش باور نکردنی وجود دارد.
زمانی که می توانیم بفهمیم به چه کسی بیشتر می خواهیم کمک و خدمت کنیم، ما یک سرنخ برای رسیدن به آن داریم. ما می توانیم به صورت آنلاین یا آفلاین تحقیق کنیم و ببینیم که این گروه کجا هستند، ما می توانیم آنچه را که آن ها واکنش می دهند را ببینیم و تلاش های بازاریابی خود را بهترین راه برای پاسخ به آن ها بدانیم.
همانطور که می توانید یک گروه یا صنعت خاص را انتخاب کنید. سعی نکنید به بهترین نحو به آن فکر کنید. اجازه دهید تحقیقات به شما بهترین راهکارها را نشان دهد، به طور کلی و دقیق تر اطلاعات بیشتری کسب می کنید.

۳٫ اگر ما از روی دیگر کارآفرینان کپی کنیم، رشد کسب و کار را از دست می دهیم.
اینترنت و رسانه های اجتماعی به ما امکان دسترسی به روشی را داده اند که هرگز در گذشته تجربه نکرده ایم. ما می بینیم که رهبران صنعتی موفق چه کاری انجام می دهند و چه استراتژی هایی برای انجام این کار استفاده می کنند.
من به طور جدی به مدل سازی موفقیت اعتقاد دارم. اگر کسی را موفق ببیند، از او چه چیزی یاد می گیرید؟ با این حال، مدل سازی موفقیت همانند نسخه برداری نیست. بسیاری از کارآفرینان نسخه های دوم از رهبران صنعت موفق هستند.
هنگامی که کسی می خواهد کسب و کار را انجام دهد، آنها افرادی را می شناسند که می دانند با کسب درآمد بیشتر مواجه هستند، و کاملا به آنها اعتماد دارند. اگر ما کپی از شخص دیگری هستیم، مردم با آن شخص کار خواهند کرد. آنها هرگز نمیتوانند در ذهن خود به خرید بپردازند، زیرا آنها واقعی ما را ندیده اند.
ما همه مواردرا برای رشد کسب و کار موفق در خودمان و بدون کپی کردن یک کارآفرین موفق داریم. این بهترین راه ارتباط با مشتریان ما است.
رشد کسب و کار سخت است. روزهایی وجود دارد که احساس می کنید هیچ چیز درست نیست. روزهایی هستند که ما فقط حوله پرتاب می کنیم(تسلیم می شویم). این ترس تنها مشکل را تشکیل می دهد و ما را از رسیدن به سطح بعدی منع می کند.
ما باید به این ترسها توجه کنیم. ما باید در مورد مکان و محل استراتژی که ما در حال استفاده از آن هستیم صادق باشیم. اگر آنها نیاز به تنظیم داشته باشند، می توانیم نگران نباشیم چه کاری انجام دهیم.
در پایان ، کارآفرینی زندگی ما را به آزادی واقعی دعوت می کند. سخت است، اما ارزش هر مبارزه ای را دارد. اگر ما همیشه خود آگاه باشیم، می توانیم هر گونه ترس را از بین ببریم و به کسب و کار خود ادامه دهیم.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.