به دست آوردن موفقیت بعد از شکست

چگونه به دست آوردن موفقیت بعد از شکست، سوالی می باشد که میتونه در مغز بسیاری از ما ها مانده باشد. توجه داشته باشید شما ممکن است به عنوان یک کارآفرین در برخی موارد شکست بخورید، اما این به معنی خراب شدن کسب و کار شما و ورشکست شدن نمی باشد.منظور این است که بعضی وقتا، یه جایی، تا حدی، کم خواهی آورد. ممکن است فراموش کنید که چه قولی دادید و به سر جلسه و یا پی گیری برخی مسائل دیر برسید. و یا اینکه شما یک انتخاب بد خواهید کرد شما قضاوت ضعیفی را انجام می دهید. شما اشتباه میکنید و….
به دست آوردن موفقیت برای کارآفرینان
وقتی شما شکست می خورید درباره اینکه چه کسی هستید، واکنش نشان خواهید داد و این در تعیین به دست آوردن موفقیت در کسب و کار، یک عامل مهم خواهد بود. اما بسیاری از ما اشتباه می کنیم و سپس آن را با اشتباهات بیشتر ترکیب می کنیم، نه به خاطر اینکه ما نیت بدی داریم، بلکه به این دلیل که نمی دانیم چه کار کنیم. با فرض اینکه شما در مکان مناسبی قرار دارید، سایت کاریزما چهار مرحله را برای افزایش شانس شما در زمان شکست را قرار داده است.
مسئولیت کامل برای شکست را بپذیرید. (خودتان را گول نزنید). یکی از مشتریان شرکت بازاریابی انلاین برای طراحی وب سایت ثبت نام کرده است. این وب سایت به صورت دقیق و بدون مشکل راه اندازی شد، اما فراموش کردیم که خدمات بازاریابی را در صف قرار دهیم. ما فراموش کرده بودیم تا اینکه هفته بعد از تحویل وب سایت مشتری تماس گرفت و گفت” از وب سایت راضی و خوشحال هستم ، اما فکر می کنم باید خدمات بازاریابی آنلاین هم داشته باشم، و من هیچ گزارشی ندیدم. چه اتفاقی می افتد؟”
می تونستیم به نحوی از زیر کار فرار کنیم. یا به مشتری بگویم که ما منتظر چیزی از او بودیم، یا مثلا می تونستیم مشکل را به گردن یک کارمند دیگر بندازیم. اما همانطور که رسیدن به موفقیت در گول نزدن خود می باشد به سادگی به او گفتم: “بدون هیچ توجهی، ما فراموش کردیم”
یکی از اشتباهات کارآفرینان تازه کار این بوده که از کارهای فرار کرده و به نحوی طفره می روند. اما باید بدانید که نمی توانید با طفره رفتن مشکل را برطرف کنید، شما میتونید بدون هیچ کلمات غیر اخلاقی و نادرستی به صورت صحیح به مشتری بگویید “من قدرت ارائه سطح خدمتی که شما انتظار دارید را ندارم، یا مثلا فراموش کردم”. این خود راهی بسیار عالی برای به دست آوردن موفقیت می باشد، که نقاظ ضعف خود را قبول داشته باشید.
توضیح دهید که چرا این شکست دوباره تکرار نخواهد شد. مشتریان شما به دنبال بهانهای برای چسبیدن به شما هستند. آنها سرمایهگذاری کردهاند. تعویض به یک شرکت دیگر میتونه وقت گیر، پر هزینه و بالقوه خطرناک باشد، زیرا مشتری تضمینی ندارد که اوضاع با یک فروشنده جدید بهتر شود. مشتری میخواهد به کار با شرکت شما ادامه دهد، اما باید بداند که مشکل دوباره تکرار نخواهد شد. برای به دست آوردن موفقیت کافی نیست که به مشتری فقط اطمینان دهید که مشکل دوباره تکرار نمیشود، باید مطمئن شوید که مشتری این مساله را درک میکند.

هرگز اشتباهی را دوباره تکرار نکنید. برای به دست آوردن موفقیت، هر کسی گهگاهی شکست میخورد. در این حال اغلب مشتریان کسانی هستند که این را درک میکنند. اما زمانی که یک فروشنده دو یا چند بار به همان شکل شکست می خورد, مشتری متوجه می شود که این یک اتفاق زمانی نیست، بلکه یک الگوی نسبتاً نامناسب است. در برخی موارد، زمان، هزینه و ریسک یافتن یک فروشنده جدید، زمان، هزینه و ریسک اقامت شما را تحت الشعاع قرار می دهد، و بعد مشتری رفته است.
اکثر مشتریان انتظارات نسبتا ساده ای دارند. آن ها آنچه را که به شکل وعده داده بودید، در چارچوب زمانی که به آن متعهد شده بودید، می خواهند.
با انجام مراحل بیان شده برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار مشتریان زیادی داشته باشید. انها مطمعنا شما را درک می کنند، به صورتی که نه تنها از نحوه رفتار شما به وجد نخواهند امد، بلکه از شما در خواست بیشتر برای کار را می کنند. در برخی از مواقع ممکن است شکست بخوردید، اما با برداشتن گامهای درست برای پاک کردن شکست، در پایان برنده می شوید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.